2. DAN (28. 1. 2020)

MI MAMO SE FAJN, ČE PRAV VAM JE AL NE.... 😀


Zjutraj, ko sem se zbudila, sem bila zelo vesela, kajti pred mano je bil moj prvi smučarski dan. Oblekla sem se in odšla na zajtrk. Po končanem zajtrku pa sem že pograbila ostale stvari in skupaj smo se odpravili na Soriško planino. Ko smo prišli na Soriško planino, nas je pričakala debela snežna odeja. Kljub slabim vremenskim razmeram pa ni manjkalo dobre volje. Po končanem smučanju je sledila malica in sušenje premočenih oblek. Pri malici smo se zelo zabavali, a na žalost je že kmalu prišel avtobus. Ko nas je avtobus pripeljal v dom, so sledile še učne ure nordijske hoje in kratek pohod s palicami. Vsi utrujeni smo se kasneje odpravili na večerjo. Zdaj nas čaka še zelo zabavna večerna aktivnost- Aktiviti. Komaj čakam, da bom legla v posteljo in zanima me, kaj se mi bo zgodilo jutri. 

Tajda Štorman, 6. a 




Danes zjutraj sem se zbudil in delal manjšo zgago. Nato sem se šol stuširati in umit zobe. Odšli smo na zajtrk, potem pa nas je pobral avtobus, da odidemo na Soriško planino. Ko smo prispeli smo se ogreli in odšli smučat. Ko smo se peljali s krogci, sem dvakrat padel in nato počakal na skupino. Avtobus je prišel po nas in odšli smo nazaj v dom. V domu nas je pogrelo kosilo. Imeli smo zelo naporen dan. 

Luka Trupej, 6. a


Danes mi je bilo všeč, ker sem se naučila smučati. Največ pomoči sem potrebovala pri ustavljanju. Kasneje smo odšli v dom in se preoblekli v suha oblačila. Po kosilu smo C skupina odšli na lokostrelstvo. Gospod nam je predstavil kakšne loke poznamo in kako se strelja. Kasneje smo imeli manjše tekmovanje. Pred večerjo smo reševali učne liste za slovenščino. Po večerji smo pisali dnevnike. Kasneje bomo odšli v učilnico A, nato pa v sobo in spet. Jutri nas čaka vesel dan. 

Lavra Satler  6. b 




Danes sem se zbudila že zelo zgodaj. Oblekla sem se in kasneje odšla na zajtrk. Bil je zelo dober. Oblekli smo se v smučarska oblačila in odšli na avtobus. Pot je bila mučna, ker je bil slab zrak. Ko smo prispeli je močno padal sneg. Z učiteljem smo naredili kar nekaj vaj in se začeli učiti. Všeč mi je bilo smučanje, ni pa mi bilo všeč, ker sem bila gnila. Ko smo prišli domov, sem se preoblekla. Kasneje smo imeli kosilo. Popoldne smo se oblekli in odšli na lokostrelstvo. Bilo je zanimivo, ko sem streljala z lokom in dolgočasno, ko smo gledali druge. Kasneje smo reševali učne liste, kar nikomur ni bilo po godu. Po super večerji smo pisali dnevnik. Sledi še večerna animacija in počitek. Danes je bil dober dan, upam da bo jutri še boljše.

Eneja Vrabič, 6. b 





NORDIJSKA HOJA 


NORDIJSKA HOJA  


 ORIENTACIJA 
DRUŽABNI VEČER - AKTIVITI 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

3. DAN V BOHINJU