Četrtkove dogodivščine




PRIKLOPI ZVOČNIKE

Zjutraj smo se odpeljali z gondolo na Vogel. Na gondoli je bil lep razgled. Ko smo se smučali je bilo super in vreme je bilo lepo. Po kosilu ter počitku smo se odpravili proti Hudičevemu mostu. Na mostu je bilo zelo lepo. Na programu imamo še cirkuške veščine. Dan je bil super.

Nuša Bagari Krajnc, 6. a


Danes sem se zbudil z muziko od muzikantov. Umili smo se in odšli na zajtrk. Danes smo šli prvič na Vogel. Odšel sem z drugim avtobusom. Parkrat smo se peljali s sedežnico in enkrat s sidro, nato je sledila malica. Ko smo prišli v dom nas je že čakalo kosilo. Ko smo imeli prosti čas smo igrali pink ponk. Za dejavnost sem imel hojo. Kmalu smo imeli učne liste in nato večerjo.

Nik Vašl, 6. a


Danes so nas zbudile učiteljice, ki so predvajale glasbo. Odšli smo na zajtrk. Po zajtrku pa na smučišče Vogel. Peljali smo se z gondolo, malo me je bilo strah. Smučišče je bilo zelo veliko. Prvič sem se peljala s sedežnico in s sidrom. Po smučanju smo z gondolo odšli nazaj v dom na kosilo. Po kosilu smo skupina B imeli pohod. Šli smo do Hudičevega mosta. Potem smo odšli na večerjo. Po večerji pa smo spakirali. Dan mi je bil zelo všeč, najbolj zaradi smučišča vogel.

Lina Pajenk, 6. b

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

2. DAN (28. 1. 2020)

3. DAN V BOHINJU