3. DAN V BOHINJU





DAME IN GOSPODJE... PREDSTAVLJAMO VAM.... tara ta dammmm....



Danes so nas zbudile učiteljice s pesmijo Dance monkey. Oblekli smo se ter odšli v jedilnico. Obuli smo si pancarje in odšli na smučišče. Smučali smo dve uri. Peljali smo se s krogci, bilo je zabavno. Prišli smo v dom ter pojedli kosilo. Po kosilu smo imeli prosti čas. Po prostem času smo šli do hudičevega mosta. Hodili smo vsaj dve uri. Ko smo prišli s sprehoda, smo dobili učne liste za angleščino. Po učnih listih smo odšli malo v sobe. Potem smo prišli na večerjo in zdaj pišemo dnevnike. Ob 19.30 gremo v učilnico A, kjer se bomo igrali tombola. Na koncu pa gremo spat. Jutri se vidimo z novimi novicami. 

Gašper Rizmal, 6. a 

Jutro je napočilo in konec počitka tudi. Punce smo se uredile in se malo igrale s kartami. Po zajtrku smo se odpravili na smučišče, kjer smo ponavljali zavoje. Najprej mi je drselo, nato pa sem se navadila. Zelo všeč mi je bilo, ko smo se s krogci peljali do polovice smučišča, kjer smo do konca smučišča delali zavoje. Nato smo imeli kosilo in malo počitka. Sledila je nordijska hoja. Je kar zahtevno, ampak mi še kar gre. Potem smo reševali liste za angleščino in nato večerja. Tako kot vedno smo se punce smejale, saj se dekleta vedno pogovarjamo in ta pogovor spremenimo v res smešne teme. Zdaj sem končala s pisanjem dnevnika, nato pa gremo v učilnico A. Upam, da bo mirna noč.

Laura Sitar, 6. b

Danes so nas morale učiteljice buditi z glasno glasbo. Danes sem bila jaz rediteljica, bilo je vredu. Po zajtrku smo odšli smučat. Bolel me je gleženj, ampak ker je bilo lepo vreme sem imela veselje do smučanja. Ko smo odhajali s smučišča mi je bilo super, ker sem si lahko dala dol pancarje.

Geja Palir, 6. b

Danes je bil moj tretji dan v Bohinju. Spet smo odšli na smučišče. Bilo je kar vredu, razen ko smo odšli na krogce. Vendar sem se sčasoma navadila. Štirikrat smo se spustili po kar dolgi progi. Bala sem se, saj takšnih prog nisem navajena. Danes je bilo res lepo vreme, zato nismo bili mokri in me ni zeblo. Ko smo prišli v dom smo se spočili. Bila sem malo žalostna, saj je moja najboljša prijateljica odšla domov, ker je zbolela. Po kakšni uri je naša skupina odšla na orientacijo. Naučila sem se veliko novega in bilo mi je všeč. V tem dnevu sem zelo uživala in komaj čakam na jutri. 

Alja Hlupič, 6. a

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

2. DAN (28. 1. 2020)