1. DAN (27. 1. 2020)

Ko smo se odpeljali iz Polzele, sem bil malo ne siguren, čeprav ne vem zakaj. Preden smo prišli do Bohinja, smo videli Triglav. Sobe so super, saj imajo kopalnico. Po kosilu smo odšli na sprehod, nato smo preverili smučarsko opremo. Izvedel sem veliko stvari o Bohinjskem jezeru. Po vsem tem je bila večerja. Imeli bomo še predavanje o varnosti na smučišču.

Andrej Kužnik, 6. a


Danes zjutraj sem se zbudila vznemirjena in malo panična, saj sem se zbudila ob 6. 45.  Pripravila sem še ostale stvari, pojedla zajtrk in smo se odpravili. Najprej sva z atijem peljala Benota v vrtec, nato pa me  je ati peljal v šolo. Pozdravila sva se, naložili smo prtljago v avtobus in krenili proti CŠOD. Po uri in pol vožnje smo se ustavili in pojedli malico. Na avtobusu smo se pogovarjali, klepetali, poslušali glasbo na You tubu in igrali igrice. Zelo sem bila vesela, ko smo prispeli, saj sem že komaj čakala, da vidim našo sobo. A najprej smo odnesli smučarske čevlje in čelado v sušilnico- garderobo, kovčke pa peljali v nadstropje, v katerem bomo bivali. Jaz sem imela to srečo, da sem se skupaj z našimi kovčki peljala v 1. nadstropje. Jaz, Nuša in Neža smo pospravile sobo, "nazdravile" in se pogostile z našimi sladkarijami. Za kosilo je bila pečenka in riž, jaz sem bila dežurna. Imeli smo eno uro prostega časa. Uredile smo še ostale stvari in na obisk so prišle prijateljice. Razdelili smo se v tri skupine, jaz sem skupina C. Naš pohod ob Bohinjskem jezeru se je imenoval Geografski pohod ob Bohinjskem jezeru. Šli smo do Ukanca, belo je zelo zanimivo. Ko smo se vrnili smo preverili smučarsko opremo, nato smo imeli prosti čas. Šla sem na obisk k prijateljicam in igrale smo se krog zaupanja. Spet smo odšli v jedilnico na večerjo- ričet. Jaz sem pospravila in nato smo pisali dnevnike. Zdaj sledi še večerni program Varnost na smučišču in res srčno upam, da bom v postelji pred 22. 00, saj sem zelo izmučena.

Nuša Bohak, 6. a



Z mami sem odšel od doma in v avtu sva se poslovila. Ko sva prišla pred šolo, mi je mami pomagala nositi prtljago. Dal sem jo v avtobus in se usedel na sedež. Čez nekaj časa smo se ustavili in se okrepčali, ter popili vodo. Nadaljevali smo pot. Ko smo prišli v Bohinj smo se malo pogovarjali ter se naučili pravil v domu. Nato smo odšli v sobo in se odpočili. Odšli smo na pohod, ki je bil zalo dolg. Po pohodu smo preverili smučarsko opremo, nato smo odšli do večerje v sobo. Zdaj pišem v dnevnik.


Tilen Pošebal, 6. b


Danes, 27. 1. 2020 smo se šestošolci odpravili v Bohinj smučat. Ko smo prispeli je na avtobus prišel vodja CŠODja in nam povedal kaj bomo storili. Ko sem prvič prišla v sobo, sem se že kar privadila. Sobe so zelo lepe, saj je skoraj vse leseno in urejeno. Ko smo se jaz, Lina in Laura razpakirale, smo se pripravile na predavanje, nato pa na pohod. Na pohodu sem spoznala prijatelje in slišala veliko novih stvari. Tukaj je hrana kar dobra. Že prvi dan mi je zelo všeč, zato komaj čakam nove dneve, saj bomo smučali in se bom takrat še kaj naučila.

Judita Kužnik, 6. b





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

2. DAN (28. 1. 2020)

3. DAN V BOHINJU